Moet ik een account aanmaken?
Niets moet, uiteraard kun je ook bestellingen plaatsen zonder een account aan te maken. Je zult dan wel elke keer als je een bestelling plaatst, opnieuw je adresgegevens en betaalvoorkeur moeten invullen. Je kunt dit voorkomen door een account aan te maken. Als je dan een volgende bestelling plaatst onthouden wij deze informatie voor je. Op deze manier spaar je een hoop tijd.
Hoe kan ik een account aanmaken?
Dit kan op 2 manieren. Je kunt in de webshop header, boven het winkelwagen pictogram, op het kopje 'aanmelden' klikken. Je krijgt dan een formulier te zien waarop wij je enkele vragen stellen. Nadat je dit formulier heeft opgeslagen is je account aangemaakt en ontvangt je hiervan een bevestigingsmail op het opgegeven mailadres. Tevens bieden wij een verkorte mogelijkheid om een account aan te maken. Indien je een bestelling wilt plaatsen vragen wij je in de checkout enkel om een zelf te kiezen wachtwoord. Omdat je dan reeds de relevante informatie al ingevoerd hebt, hebben wij deze niet nog eens nodig voor de aanmaak van uw account. Ook hier ontvang je een bevestigingsmail op het opgegeven mailadres.
Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?
U kunt uw accountgegevens eenvoudig veranderen. Wel zo handig bij bijvoorbeeld een verhuizing of een ander afleveradres. Het wijzigen van je accountgegevens doet u door in te loggen (rechtsboven in de webshop header, boven het winkelwagen pictograml). Vul hier uw e-mail en wachtwoord in, vervolgens komt u in uw persoonlijke accountomgeving waar u persoonsgegevens, e-mailadressen, wachtwoord, etc. kunt wijzigen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Geen nood. Je kunt je wachtwoord eenvoudig opvragen via de knop 'wachtwoord vergeten'. Deze zie je onder de invulvelden van je login gegevens, rechts boven op de homepage. Vul hier je e-mailadres in en binnen enkele minuten ontvang je een mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.