C0

0 artikel in winkelwagen

Winkelwagen is leeg
Veel plezier bij het winkelen!Uw COCO maison team

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
De woonaccessoires van COCO maison bestel je online via deze webshop of in één van onze winkels. We maken het online bestellen graag zo makkelijk mogelijk voor je. Je hoeft geen klantaccount te hebben om een bestelling te plaatsen. Klaar om te shoppen? Kies de producten, klik op "Afrekenen" en betalen maar. Je bestelling betaal je direct online veilig met iDEAL, een creditcard of PayPal. Na het plaatsen van je order ontvang je van ons per e-mail een orderbevestiging.  

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Indien je bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur geplaatst is, wordt deze diezelfde dag nog door ons overgedragen aan PostNL. Dit betekent in veel gevallen dat PostNL je bestelling de volgende dag op het opgegeven afleveradres zal aanbieden. 

Wat is de status van mijn bestelling?
Nadat PostNL jouw pakket in ontvangst heeft genoemen, sturen zij diezelfde werkdagen rond 17.00 uur een e-mail met een Track&Trace code naar het opgegeven mailadres. Via deze barcode kun je zelf heel gemakkelijk de verzendstatus volgen. Via de Postnl app, te downloaden in de Play Store en App Store, is de bestelling ook te volgen.
Grote pakketten worden overgedragen aan Extra@Home, een bezorgservice van PostNL. Hierdoor kan de levertijd langer zijn dan dat je gewend bent. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen en/of annuleren?
Je kunt je bestelling na afronding niet meer wijzigen. Dat is geen onwil, ons geautomatiseerd proces laat dit gewoonweg niet toe. Je kunt echter, zolang je nog geen Track&Trace code hebt ontvangen, je bestelling nog annuleren. Stuur hiervoor een email naar webshop@cocomaison.nl o.v.v. het ordernummer. Je kunt je bestelling altijd binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren. Als je de bestelling wilt annuleren nadat je deze hebt ontvangen, kijk dan even naar de sectie over retourneren.

Kan ik veilig betalen?
Op cocomaison.nl kun je eenvoudig winkelen en veilig betalen. We werken samen met Adyen, een gerenommeerde partij voor online betalen. Daarnaast gebruiken we een beveiligde SSL verbinding waarmee alle privacygevoelige gegevens versleuteld worden verzonden.Kortom, op cocomaison.nl winkel je veilig en vertrouwd.

Betalen met iDEAL
Betalen via iDEAL is veilig en snel. Het is gebaseerd op internetbankieren en lijkt in zekere zin op pinnen. Je rekent af in de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.Alle gegevens staan al klaar en de betaling wordt direct uitgevoerd.

Betalen met creditcard
Je kunt er ook voor kiezen om te betalen met je Visa of Mastercard. Na het kiezen van deze betaalmethode vul je het creditcardnummer, de vervaldatum van de creditcard en de CVC code in. Deze laatste code staat op de achterkant van je creditcard en bevat drie cijfers. Hou je creditcard dus bij de hand. Let op: er kan gevraagd worden om een aanvullende verificatie. Die verificatie heb je zelf ingesteld bij je creditcard maatschappij en het wachtwoord heb je zelf gekozen. Indien je daar vragen over hebt adviseren wij je contact op te nemen met je creditcard maatschappij.

Betalen met PayPal
Heb je een PayPal-account, dan kun je direct online betalingen doen naar onze PayPal-account. Je betaling wordt online geautoriseerd, zodat je direct weet of de betaling wel of niet is goedgekeurd.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Je bestelling wordt bezorgd door Postnl. Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur geplaatst is wordt deze diezelfde dag nog aan Postnl aangeboden. In de praktijk betekent dit dat Postnl in 99% van de gevallen de bestelling de volgende dag op het opgegeven afleveradres zal aanbieden.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij doen onze uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk af te handelen en te bezorgen. Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur is geplaatst, wordt deze diezelfde dag nog aan Postnl aangeboden. Postnl stuurt dan rond 17.00 uur een mail met een track/trace link naar het opgegeven mailadres. Indien de bestelling op werkdagen na 14.00 geplaatst is wordt deze de volgende werkdag aan Postnl aangeboden. Postnl stuurt dan die dag rond 17.00 uur een mail met een track/trace link naar het opgegeven mailadres.

Wat zijn de bezorgkosten?
Voor bestellingen tot 99 Euro rekenen wij 4.95 Euro voor een bijdrage in de bezorgkosten. Voor bestellingen boven 99 Euro doen wij je deze cadeau, wij rekenen in dat geval géén bezorgkosten. Wij hebben regelmatig acties waarbij wij gedurende een bepaalde periode nooit bezorgkosten in rekening brengen. Hou daarom onze webshop goed in de gaten.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Jazeker. Volgens de wet 'koop op afstand' mag je de bestelling binnen 14 dagen na levering, deels of totaal, zonder opgaaf van reden retourneren.

Wat is het retouradres van COCO maison?  
Webshop Homeliving BV 
Antwoordnummer 4012
5527 ZX Hapert

Kan ik mijn bestelling gratis retourneren?
Pakketten binnen Nederland kunnen kosteloos geretourneerd worden naar het bovenstaande antwoordnummer. 

Ik heb mijn bestelling beschadigt ontvangen, Wat nu?
Alle artikelen die bij ons de deur uit gaan krijgen een kwaliteitscheck. Ondanks de goede zorg van PostNL kan het zijn dat tijdens het transport een artikel beschadigd. Dat is natuurlijk erg vervelend voor je. Het handigst is om ons een mailtje te sturen met daarin een foto van het beschadigde product, je ordernummer en naam.

Ik heb mijn bestelling (deels) geretourneerd, wanneer krijg ik het aankoopbedrag terug?
Op het moment dat wij je bestelling retour hebben ontvangen ontvang je hiervan automatisch een bevestigingsmail. Wij hebben dan tevens meteen de terugbetaling in gang gezet. Afhankelijk van de gebruikte betaalmethode duurt het tussen 1 (iDEAL) en 5 werkdagen (creditcard & Paypal) voordat je de terugbetaling hebt ontvangen.

Moet ik een account aanmaken?  
Niets moet, uiteraard kun je ook bestellingen plaatsen zonder een account aan te maken. Je zult dan wel elke keer als je een bestelling plaatst, opnieuw je adresgegevens en betaalvoorkeur moeten invullen. Je kunt dit voorkomen door een account aan te maken. Als je dan een volgende bestelling plaatst onthouden wij deze informatie voor je. Op deze manier spaar je een hoop tijd.

Hoe kan ik een account aanmaken?
Dit kan op 2 manieren. Je kunt in de webshop header, boven het winkelwagen pictogram, op het kopje 'aanmelden' klikken. Je krijgt dan een formulier te zien waarop wij je enkele vragen stellen. Nadat je dit formulier heeft opgeslagen is je account aangemaakt en ontvangt je hiervan een bevestigingsmail op het opgegeven mailadres. Tevens bieden wij een verkorte mogelijkheid om een account aan te maken. Indien je een bestelling wilt plaatsen vragen wij je in de checkout enkel om een zelf te kiezen wachtwoord. Omdat je dan reeds de relevante informatie al ingevoerd hebt, hebben wij deze niet nog eens nodig voor de aanmaak van uw account. Ook hier ontvang je een bevestigingsmail op het opgegeven mailadres.  

Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?  
U kunt uw accountgegevens eenvoudig veranderen. Wel zo handig bij bijvoorbeeld een verhuizing of een ander afleveradres. Het wijzigen van je accountgegevens doet u door in te loggen (rechtsboven in de webshop header, boven het winkelwagen pictograml). Vul hier uw e-mail en wachtwoord in, vervolgens komt u in uw persoonlijke accountomgeving waar u persoonsgegevens, e-mailadressen, wachtwoord, etc. kunt wijzigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu? 
Geen nood. Je kunt je wachtwoord eenvoudig opvragen via de knop 'wachtwoord vergeten'. Deze zie je onder de invulvelden van je login gegevens, rechts boven op de homepage. Vul hier je e-mailadres in en binnen enkele minuten ontvang je een mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.