Hoe plaats ik een bestelling op www.cocomaison.nl?
Wij maken het bestellen van producten zo eenvoudig mogelijk. Je kunt de gewenste producten bestellen zonder account of door een account aan te maken. Kies de producten uit in de webshop en voeg ze toe aan de winkelmand. Heb jij een voucher code? Voer deze dan in bij de winkelmand en klik op het pijltje naar rechts. De korting wordt dan automatisch verrekend. Klik op "Naar afrekenen" om te betalen. Je betaald bij ons veilig online met Ideal, PayPal, Mastercard of Visa. Om jouw bestelling juist te leveren hebben wij jouw volledige adresgegevens en e-mailadres nodig. Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je van ons een orderbevestiging. Wij gaan je bestelling klaarmaken voor verzending. Al onze pakketten worden op werkdagen verzonden na 14.00 uur. Vanaf 17.00 uur wordt diezelfde werkdagen naar jouw een e-mail verstuurd met daarin de Track & Trace code om de status van jouw zending te volgen.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur geplaatst is, wordt deze diezelfde dag nog aan PostNL aangeboden. Met uitzondering van feestdagen, worden bestellingen die tussen vrijdag 14.00 uur en de daaropvolgende maandag 14.00 uur geplaatst zijn, dezelfde maandag verstuurd. In de praktijk betekent dit dat PostNL in 99% van de gevallen de bestelling de volgende dag op het opgegeven afleveradres zal aanbieden. De actuele status van je verzending kun je aan de hand van Track & Trace code raadplegen op de website van PostNL.
Ik heb een of meerdere voucher code(s) ontvangen echter werken deze niet.
In de winkelwagen kun je slechts één voucher code invullen per bestelling. Wanneer je voucher code niet werkt, willen we je vriendelijk vragen om de geldigsheidsdatum te controleren en of je de voucher code juist hebt overgenomen. Indien je problemen ondervindt, kun je contact opnemen met onze klantenservice. App of mail je voucher code en geldigheidsdatum naar webshop@cocomaison.nl of naar 06-15481688.
Wat is de status van mijn bestelling?
Na het voltooien van de bestelling gaan wij deze gereed maken voor verzending. Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur geplaatst is wordt deze diezelfde dag nog aan PostNL aangeboden. PostNL stuurt dan rond 17.00 uur een mail met een Track & Trace code naar het opgegeven e-mailadres. Via de PostNL app, te downloaden in de Play Store en App Store, is de bestelling ook te volgen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen en/of annuleren?
Je kunt je bestelling na afronding niet meer wijzigen. Dat is geen onwil, ons geautomatiseerd proces laat dit gewoonweg niet toe. Je kunt echter, zolang je nog geen e-mail van PostNL hebt ontvangen met daarin je Track & Trace code, je bestelling nog annuleren. Stuur hiervoor een e-mail naar webshpo@cocomaison.nl o.v.v. het ordernummer. Je kunt je bestelling altijd binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden retourneren. Als je de bestelling wilt annuleren nadat je deze hebt ontvangen, kijk dan even naar de sectie over retourneren.