Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?Je bestelling wordt bezorgd door PostNL. Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur geplaatst is, wordt deze diezelfde dag nog aan PostNL aangeboden. In de praktijk betekent dit dat PostNL in 99% van de gevallen de bestelling de volgende werkdag op het opgegeven afleveradres zal aanbieden. Bedenk wel dat grote pakketten worden overgedragen aan de service Extra@Home van PostNL en dat de levertijd hierdoor wat langer kan zijn dan dat je gewend bent.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij doen onze uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk af te handelen en te bezorgen. Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur is geplaatst, wordt deze diezelfde werkdag nog aan Postnl aangeboden. Postnl stuurt dan rond 17.00 uur een mail met een track/trace link naar het opgegeven mailadres. Indien de bestelling op werkdagen na 14.00 geplaatst is wordt deze de volgende werkdag aan Postnl aangeboden. Postnl stuurt dan die dag rond 17.00 uur een mail met een track/trace link naar het opgegeven mailadres.
Op onderstaande (feest)dagen worden er geen orders verzonden:
- Maandag 22 april 2019, 2e Paadag
- Donderdag 30 mei 2019, Hemelvaart
- Vrijdag 31 mei 2019, Hemelvaart
- Maandag 10 juni 2019, 2e Pinksterdag
- Woensdag 25 december 2019, 1e Kerstdag
- Donderdag 26 december 2019, 2e Kerstdag
- Vrijdag 27 december, magazijn gesloten
- Woensdag 1 januari, magazijn gesloten
Je bestelling wordt de eerst volgende werkdag zo snel mogelijk verzonden. Let op er tevens op dat PostNL aangepaste bezorgdata kent tijdens de feestdagen. Bekijk het overzicht.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur geplaatst is, wordt deze diezelfde dag nog aan PostNL aangeboden. Bestellingen die tussen vrijdag 14.00 uur en de daaropvolgende maandag 14.00 uur geplaatst zijn, worden dezelfde maandag verstuurd. In de praktijk betekent dit dat PostNL in 99% van de gevallen de bestelling de volgende dag op het opgegeven afleveradres zal aanbieden. Bedenk dat grote pakketten een langere levertijd vragen. Deze worden overgedragen aan de service Extra@Home. De actuele status van uw verzending kun je aan de hand van Track & Trace code te raadplegen op de website van PostNL.
Waarom is mijn pakket niet thuis afgeleverd?
PostNL heeft de policy dat het pakket eenmaal bij het ingevulde afleveradres wordt aangeboden. Indien de ontvanger op dat moment niet thuis is, wordt het pakket afgeleverd bij de dichtsbijzijnd afhaallocatie. Hier wordt het pakket een week bewaard. Indien het pakket niet tijdig niet wordt opgehaald, wordt het terug naar ons verstuurd.
Meer informatie lees hier.
Wat zijn de bezorgkosten?
Voor bestellingen tot 99 Euro rekenen wij 4.95 Euro voor een bijdrage in de bezorgkosten. Voor bestellingen boven 99 Euro doen wij je deze cadeau, wij rekenen in dat geval géén bezorgkosten. Wij hebben regelmatig acties waarbij wij gedurende een bepaalde periode nooit bezorgkosten in rekening brengen. Hou daarom onze webshop goed in de gaten.