• ✔ Gratis verzending vanaf €49,-        ✔ Levertijd: 1-3 dagen        ✔ 30 dagen retourtermijn

✓ Gratis verzending vanaf €49,- 
✓ 30 dagen retourtermijn

Meestgestelde vragen over het bezorgen

Hier vind je alle antwoorden op de meestgestelde vragen over het bezorgen door COCOmaison. 

Heb je vragen over een ander onderwerp? Bekijk hier de antwoorden op de meestgestelde vragen over: 

Bestellen
Betalen
Retourneren
Mijn account

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Je bestelling wordt bezorgd door Postnl. Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur geplaatst is wordt deze diezelfde dag nog aan Postnl aangeboden. In de praktijk betekent dit dat Postnl in 99% van de gevallen de bestelling de volgende dag op het opgegeven afleveradres zal aanbieden.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij doen onze uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk af te handelen en te bezorgen. Indien de bestelling op werkdagen vóór 14.00 uur is geplaatst, wordt deze diezelfde dag nog aan Postnl aangeboden. Postnl stuurt dan rond 17.00 uur een mail met een track/trace link naar het opgegeven mailadres. Indien de bestelling op werkdagen na 14.00 geplaatst is wordt deze de volgende werkdag aan Postnl aangeboden. Postnl stuurt dan die dag rond 17.00 uur een mail met een track/trace link naar het opgegeven mailadres.

Wat zijn de bezorgkosten?

Voor bestellingen tot 49 Euro rekenen wij 4.95 Euro voor een bijdrage in de bezorgkosten. Voor bestellingen boven 49 Euro doen wij je deze cadeau, wij rekenen in dat geval géén bezorgkosten. Wij hebben regelmatig acties waarbij wij gedurende een bepaalde periode nooit bezorgkosten in rekening brengen. Hou daarom onze webshop goed in de gaten.

Waarom is mijn pakket niet thuis afgeleverd?

PostNL heeft de policy dat het pakket eenmalig bij het ingevulde afleveradres wordt aangeboden. Indien de ontvanger op dat moment niet thuis is, wordt het pakket afgeleverd bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie. Hier wordt het pakket een week bewaard. Indien het pakket niet tijdig niet wordt opgehaald, wordt het terug naar ons verstuurd. Meer informatie lees je hier.

Volgens de track en trace code is mijn artikel afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen.

Dat is vervelend! Kijk eerst even of het pakket bij je buren is afgegeven. Zo niet, bel ons dan even op 0615481688 en wij zoeken het voor je uit.

Is het mogelijk om mijn bestelling naar een ander adres te versturen?

Ja! Tijdens het bestellen kun je een afwijkend verzendadres opgeven.